دورکن

مرجع تخصصی خرید، فروش و تعمیرات و نگهداری دستگاه دورکن

دورکن

مرجع تخصصی خرید، فروش و تعمیرات و نگهداری دستگاه دورکن

دورکن

ستگاه دورکن چوب و mdf یکی از اصلی ترین ماشین آلات صنایع چوب به حساب می آید که عمل برش و گونیا کردن و همچنین فارسی بری یا برش در زاویه نر کار را انجام می دهد. در ایران چندین برند خوب و شناخته شده عمده و اصلی از تعمین کننده گان این ماشین آلات هستند مانند: دورکن آلتندورف ، دورکن پایون ، دورکن نوین چوب ، دورکن آریو ، دورکن ایگل ، دورکن KDT  ، دورکن توکل  ، دورکن فلدر و دورکن سعید و قیمت مختلف آنها معیار مناسبی برای خرید است 

دورکن آریو 

دورکن های آریو در سه  تیپ مختلف بسیار با کیفیت و بسیار مرغوب اروپایی  (دورکن های اتریشی فلدر)، دورکن های تایوانی (دورکن کاوا یا joway) و دورکن های چینی کاوا  موجود می باشند. این دسته از دورکن ها همگی در سطح لوکیشن تولید خود اجناس درجه یک و بدون رقیب به حساب می آیند.

به طور کلی برای بررسی بیشتر این محصولات می توانید به وبسایت این شرکت مراجعه نمائید: Ario.co

نمونه ای از محصولات این شرکت در شکل زیر آمده:



دورکن پایون 

دورکن پایون در دو نوع ریل واگنی و ریل ساچمه ای قابل سفارش است. همچنین این دورکن ها به لحاظ سیستم برقی در دو مدل تک فاز و سه فاز قابل سفارش می باشد. طول ریل دورکن های پایون به صورت نرمال از 2200 شروع می شود و تا 3800 قابل سفارش خواهد بود. نمونه ای از این دستگاه دورکن در تصویر زیر آمده است:

دورکن نوین چوب :

دورکن های نوین چوب در طیف گسترده ای به لحاظ کیفیت، قیمت و برند همچون دورکن KDT نوین چوب، دورکن oav نوین چوب در دو نوع ریل واگنی و ریل ساچمه ای قابل سفارش است. دورکن نوین چوب در تیپهای مختلف چینی، تایوانی و اروپایی موجود هستند. همچنین این دورکن ها به لحاظ سیستم برقی در دو مدل تک فاز و سه فاز قابل سفارش می باشد. طول ریل دورکن های نوین چوب به صورت نرمال از 2200 شروع می شود و تا 3800 قابل سفارش خواهد بود. نمونه ای از این دستگاه دورکن در تصویر زیر آمده است:



منبع وبسایت آریو ماشین جم:

www.Ario.co

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.